Tegninger

Det gode initiativ på Facebook - #whatsindahouse er nu på 4 uge med tegne udfordringer, og formentlig den sidste uge - men aldrig til at vide, udfordringerne er netop opstået på stay home tiden og hvem ved om det bliver aktuelt igen.
Det at se andres tegne/malestil gennem flere uger er meget interessant, forskellige personligheder vises i valg af tegne/malestil og det er næsten som at komme nærmere på andre mennesker selv om det foregår via internettet - sidste uge var emnet texture, jeg lagde mine tegninger af birketræs stammer på, ved det kom let til det sidste uge - men så var der weekendens udfordring, to foto at vælge imellem, jeg viser mit bud på det foto jeg valgte, - jeg ynder at tage foto undervejs, det blev til nedenstående serie. En blanding af tusch, akvarel og akryl malet på akvarel papir


Frugter i skiver på rosa bund

























God onsdag

1 kommentar:

  1. Hjælp er den eneste måde at dele din evige kærlighed med verden på. Vi giver dig hurtige og garanterede lån. Rentesatsen er 3% under meget enkle betingelser. Vores overførsler leveres af banken til sikkerhed for transaktioner. Kontakt os for mere information.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33 755434117

    SvarSlet