Sketching

Jeg er med i to tegnegrupper som holder til på Facebook og Instagram.
Den ene - Urban Sketchers Copenhagen, hvor vi mødes i et byrum med tegnesager, og kigger på hinandens skitser, drikker kaffe - lægger billeder af tegningerne på Facebook - også fra egne tegneture, - meget lærerigt for mig - jeg kan tegne, men er ikke så ferm eller øvet i at tegne i et byrum, der er så mange detaljer, men jeg øver mig og nyder vejret er til, at tage ud med tegnesager.
Den anden gruppe opstod af en fra Spanien - gruppen hedder "What is in the house" , baseret på "stay home" - og hver dag var/er der en ny udfordring.
Der deltager folk fra hele verden. Også meget lærerigt og inspirerende!




Frederiksholms Kanal, virkelig en udfordring med mange detaljer, og en fornøjelse
at tegne der, - jeg lagde tegningen på 
instagram og senere fik jeg en hilsen fra dem der har skibet "Fyrskibet", -tænk
om jeg kunne komme indenfor og tegne i skibet!


Dette foto var en af udfordringerne i Whats in the house.
Der er jo fri fortolkning og der var rigtig mange forskellige af 
dette foto.


Dette er så mit bud, min fortolkning og indrømmet - jeg har aldrig
før tegne/malet noget med glas!


Udfordring til dette - tegn noget i blomst!

God tirsdag.



1 kommentar:

  1. Hjælp er den eneste måde at dele din evige kærlighed med verden på. Vi giver dig hurtige og garanterede lån. Rentesatsen er 3% under meget enkle betingelser. Vores overførsler leveres af banken til sikkerhed for transaktioner. Kontakt os for mere information.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33 755434117

    SvarSlet