Lidt reklame for mit virke og .....

..en butik, hvor jeg nu har lejet en reol til mine finurlige figurer og filt "ting", - butikken er https://www.loppenbutikogcafe.dk

To unge kvinder - iværksættere, startede sidste år ud fra konceptet - genbrug/ loppefund og lej en reol
- de fik mulighed for at udvide, det var gode tegn på at det gik godt - fik mere plads, flere reoler, mange flere lejere og kunder.
Men så kom den (forbistrede) virus og nedlukning af vores land, det blev og er hårdt for mange af os, og iværksættere kæmper bravt for at komme på fode igen!

Min datter arbejder der, er vild med butikken, og er inspireret af Absalon Kirken / folkehuset på Vesterbro, - sådan lidt kitch agtig stil, den er jeg også vild med https://absaloncph.dk
Den stil/indretning er at opleve i Loppen, ligeledes en god stemning.

Nuvel - kommer du en tur til Holbæk, eller vil opleve en fantastisk - inspirerende - loppefund - så kig ned i butikken, som brygger den skønneste kaffe og latte og andre lækre drikke, der kan nydes udenfor eller indenfor i nogen af de sofaer der er til salg, - altså der er virkelig  meget godt at finde!





Min reol 


God dag og god fornøjelse 

1 kommentar:

  1. Hjælp er den eneste måde at dele din evige kærlighed med verden på. Vi giver dig hurtige og garanterede lån. Rentesatsen er 3% under meget enkle betingelser. Vores overførsler leveres af banken til sikkerhed for transaktioner. Kontakt os for mere information.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33 755434117

    SvarSlet