Rejer

Udover jeg godt kan lide rejer, så har de en
form der er genkendelige maler objekter.
Det hele startede vel med et meget stort
maleri - som jeg kalder for "rejegilde eller
var det rivegilde?"

For en tid siden, var jeg på et galleri besøg, der 
viste en udstilling med akvareller.
Nu har det aldrig været min stærke side, at male
akvarel, men inspireret blev jeg, da jeg begyndte at
kombinere det med andre medier!
Så det gjorde jeg og et rejeliv opstod.
Foreløbig er der godt gang i rejelivet, - de muntre svende:-)
De nyeste er til sidst!


Rejegilde eller er det rivegilde? 100x120cm

     Skruer tiden tilbage til før rejegildet
    60x80 olie og akryl





 Mikset medie på akvarel papir, 13x18 cm 

Rejedans

En afslappet reje

Et rejehop

En færdig reje

                               Spring rejen herover er doneret til Galeria Krabbe
                               http://galeriakrabbe.com/wordpress/?p=91


                                                             Rejefis
                                                

                                                          Reje cocktail




                                                   Tigerreje på spring



                                                    Trist reje



Cirkus reje


Gruppe pres


 Rejeæg - en ny generation er på vej



























1 kommentar: