Mit sneklædte København


Dette indlæg skal vise mit København fra sin
vinterklædte side ....
En af søerne, husker aldrig navnet på den ene eller den anden
men nu varer det ikke længe, så kan der skøjtes:-)
Gråbrødre Torv, et af de
ældste steder i København

En potte med Chrysantemummer - glemt i sommers, der
kommer sikkert nye skud til foråret - livet er stærkt!




Assitstens kirkegården i dag 21 december.

Gråbrødre Torv - meget smukt at opleve

Osse en af søerne, det er dog stadig kun ænder og svaner
der kan vandre rundt på isen.


23 dec. kl 17 - ca! og det sneede og sneede
i vor by, og for engangs skyld tog jeg  bussen
og det er jeg glad for, det er svært nok at gå
og meget glat er der allevegne, ikke noget med at løbe
over fodgænger felter - de er meget glatte,
skal jeg hilse og sige :-)

Lunefulde vinter!
Helt sikkert på glatis de måger og andet fjerkræ der benytter
sig af brødfodring fra søkanten!
                                                  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar