Fernisering

Sikke en dag - eller rettere to dage! For torsdag gjorde Gitte og jeg klar med ophæng af billeder og det var tydeligt at vi er trænet i at se - fra vores tid på Jagtvejens Billedskole - hvordan og hvor det ene og det andet skulle hænge, for at skabe en god udstilling, og som Gitte sagde da vi var tilfredse med vores ophæng - " det er en flabet udstilling" - jeg er helt enig :)

Fredag var det så mine figurer der skulle have pladser og det fik de.

Nu vil jeg lade foto tale for sig selv i ret så tilfældig "orden" - udstillingen fortsætter til d. 19 november.


Mens vi venter på kl 16

 Galleri ejere Gitte og Lise














Lise og jeg klar til at byde velkommen 
og åbne udstillingen





Den lille figur på bordet er Bookmaker der for første gang 
viser sig som figur 


Fra lokal avisen

Pøj pøj min gode udstilling :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar