Shit happens

Nyt fra mit arbejdsbord, her i denne overhede sommer varme, lykkedes det mig alligevel - mellem havbade, dase og dovne og vaske op, - at få nye ideer og udføre dem.
Dvs, denne er halvgammel, men har taget tid at "designe", og da jeg snart skal udstille ( kommer dato mm senere) er det en gevaldig og kærkommen motivering.....

Tror faktisk at inspiration til at lave skeletter, kom efter min rejse til Skotland, sidste år....hvor jeg var på besøg i et meget gammelt slot, og guiden ledte os til kapellet, og fortalte at....på slottet i det 16 århundrede levede et ægtepar, af ædel art, de elskede hinanden meget højt, men manden døde, og hans bror var af den slags, som ville have mere, så han anklagede enken for at være en heks, ( dermed overtog han alt) og hun blev brændt på bålet, og siden har enken gået igen, og især opholdt sig i kapellet, hvor hun kom ind der - sagde guiden og pegede på en dør, og så gik hun hen og satte sig på den stol der, og guiden pegede på den stol ved siden af mig, - i det samme mærkede jeg noget koldt og noget kuldegys agtig og guiden spurgte
"did you feel her?" Ja! Sørme om jeg gjorde.

Lige nu er der kun to modeller, men jeg har planer om flere.


Se mere her

God aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar