God jul :)

Så nærmer sig en jul og et nyt år.

Jeg er i god tid, og kan jo nå en nytårs hilsen når den tid nærmer sig.

Ja....det er næppe meget jeg har lagt ind på min blog, tiden eller rettere dagene går med mit job, som pædagog, - jeg er så heldig at stå for det kreative værksted på et fritidshjem, og må jo sande at mange af mine ideer går til brug der, hvilket mange børn er glade for. Og de tager i mod, de ideer jeg kommer med - tak børn :)

Inden længe, er jeg der hvor et nyt kapitel i mit liv starter. Folke pensionist! til april næste år.
Og jeg er skam ved at forberede mig, for mit livsværk fortsætter, og jeg har planer, ideer og ønsker til når jeg helt selv kan bestemme over min tid og liv.

Jeg fortsætter mine kurser, og foreløbig er der et kursus i maj hos AOF Greve. Det bliver hekse og trolde syet som strømpedukker.


Mere om dato, sted og tid til den tid, der er jo længe til.

Nu ser jeg hen til at dagene igen går den lyse vej, det længes jeg efter!




I - der er mine "faste" læsere og jer der kigger ind ved en eller anden helt tilfældig google søgning, ønskes en dejlig jul.

God advents søndag fra mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar