Markeds start på Kgs.Nytorv

Egentlig er det i dag, jeg kunne have taget på marked, i dag er den
første dag i en ny sæson, meeen.... vejret er ikke det bedste for mine varer,
så jeg satser på det regner af i dag så i morgen bliver en dejlig solskinsdag, og en god
start, - lørdage har altid været de bedste dage for mig, at være på marked, sådan er det bare!
Måske bliver det den sidste sæson på Kgs.Nytorv, - der går ihvertfald nogle år før jeg
og min gruppe kan stå der igen, - det er vist Metro byg der skal bruge mere plads, så jeg er spændt
på hvor vi havner fremover, - men foreløbig så er det på Kgs.Nytorv, det bedste sted jeg
nogensinde har stået på marked. Hjertet i København.
Jeg har filtet nye blomster, dem får du et foto af her.


Vel mødt om din vej falder forbi.
God fredag :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar