Kys frøen

Om knap en mdr startes der op på Kgs Nytorv marked, - frøen med kongekrone har altid vakt opsigt, og det viser sig at der er ret mange som er betaget af frøer, - godt for mig, mine er jo ganske særlige, og et kys virker kun for den der ejer en! Meget vigtigt!
For nogle år tilbage havde jeg en workshop på et af Helsingørs Biblioteker, og børn fra 9 år kunne lære at lave en kysfrøen, - det gjorde de så godt, de 9 børn der sad og bøjede ståltråd og kæmpede med tapetklister og papir der skulle udgøre en kysfrøen, - jeg glemmer aldrig en dreng, den eneste der var med, - han sagde " det her er noget af det sjoveste jeg har prøvet"! Sådan! Jeg blev så glad at høre det.
Nuvel - her er de, klar til at blive malet før de fragtes til marked.

 Jojo...jeg tager foto af dem når de er malet, - det er næsten som et udtryk anes - ik'
God aften :)

Så blev de malet og fik kroner på - god lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar