Billede værksted

Endelig blev der tid til at fortsætte ideer til et nyt kursus - og til at poste nyt her på bloggen.
Siden 1993 (hvor jeg startede Livsværk) har jeg haft mange workshops på biblioteker, billedskoler
og museer. Nu er tiden kommet til at tilbyde nyt!
Billede værksted med materialer og teknikker der giver børn og voksne inspiration, og som de selv
kan fortsætte med.Netop det at formidle og inspirere ideer, materialer og teknikker, som deltagere
selv kan fortsætte i, er mit udgangspunkt for mit arbejde ....og så selvfølgelig at det er en fornøjelse også for mig at udforske det jeg formidler, - er jo formningslærer, ja jeg ved det - nu hedder det billedkunstlærer.
Foreløbig har jeg planlagt en workshop i trykteknikker.
Se og læs mere her Billede værksted

God søndag og på gensyn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar