Reportage fra en markedsdag

Kgs.Nytorv - er under ombygning pga metro, det skal nok blive
godt når den er færdig, - om 6 år!
De sidste 10 år har jeg haft min bod der, og i dag ville jeg vise mine
malerier frem, - ikke nogen nem opgave at udstille malerier på brosten,
kunne have god brug for en kurator da jeg ikke er nogen ørn til den slags.
Der blev om rokeret nogle gange.
Vejr udsigten gav nogle timer med tørvejr, - så afsted afsted .)


Synes der er en vis lighed med kunsten på væggen og mine malerier





Forrest - Sparepære, mit ynglings billede 

Næste gang tager jeg "elefantsnot" med, og udnytter væggen til ophæng.


Sådan så horisonten ud det meste af tiden

Flaske spiller med stort publikum og han er god! 

Pakket ind i blonde. Der gøres meget ud af at dekorere når der renoveres  i staden.

Det fulde kunstværk - det og mine malerier klæder hinanden:)

Så kom der lidt for mange regndråber !
4 timer nåede jeg og det var gode timer og dejligt at mine
malerier og figurer blev set og nydt.

Næste lørdag fandt jeg en plads med tom væg .)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar