Udstilling

Fra på mandag .d.13.september og oktober
måned ud, kan ... et pænt udvalg af mine malerier
ses i Det Danske Filmstudies kantine.
Der er åbent på hverdage fra 10-16, og har du
svært at finde vej, er her en direkte linie til
Mette Boris Hansen 25599930, som guider
dig til bygningen med kantinen - der er nemlig
mange bygninger ;-)
Se adressen her: http://www.filmstudie.dk/

Desvære strejkede mit kamera, bedst som alle
malerier var kommet på plads - men vi fik da
taget nogle fotos undervejs - både Mette og jeg
er godt tilfredse med vores ophængning.

Jeg følte mig som en stolt forælder, som jeg stod
der og beundrede mine værker, - glad at en del af
de mange malerier jeg har malet, kan blive set, og
- jeg er spændt på om nogen skriver et par ord
i min gæstebog! Jo - sådan en skal der være :-)













Som det kan ses, er der mange kvadratiske
felter og det var en udfordring at få skabt en
vekselvirkning og bryde den 4kantede "linie", så øjet
kunne bevæge sig frit i mellem lysindfald og malerier.




Herover: en del af Home sweet home serien
og På den anden side.
Se de nye malerier på min hjemmeside



Ingen kommentarer:

Send en kommentar