En dejlig dag...

med min datter og barnebarn,...jo såmænd til
fernisering i Nature Morte.
Alene titlen tiltaler mig.
Det er en af min datters venner, der sammen med
fire andre kunstnere,  er inviteret til at
udstille over temaet Nature Morte!
Jeg vil lade billederne tale for sig selv og da der altid
er mange mennesker til ferniseringer...så er det begrænset
hvad der kan tages af billeder, og så med mobil kamera,
...jeg tog rigtig mange billeder, men - øv, de fleste er rystet
og sløret, billeder skulle jo nærmest tages i forbifarten eller
i et uforstyrret øjeblik, dem var der ikke mange af.... og
jeg måtte beherske mig, ...med respekt for kunsneren der
jo ikke vidste, hvad billederne kunne gå til,...
et kan jeg sige - at både min datter og jeg fik en ustyrlig trang
til at have ler i hænderne !
Nu er vi jo også kreative mennesker, - mine døtre og jeg.
Det var en tur der gav den bedste næring til sjæl og krop,
- og det slår mig hver gang jeg kommer bare lidt udenfor
København til skov eller strand og den friske luft..
hvor meget bymenneske jeg er med hang til at være
ude, hvor ....ja se selv billederne der kommer.

Nederst er link til udstilling og kunstnere.
...få mere ud af kigget, klik på billederne!













Og så skal det lige fortælles at et busstopsted er et
godt rytmeinstrument !




Ingen kommentarer:

Send en kommentar