...og lidt sidespring mere..

En af mine ynglings steder at tage til, sådan tæt på hvor jeg bor er Sdr. Marken København, og i dag tog jeg derhen formiddag, og børn alle vegne! Det er da en fryd at netop omstændigheder i disse tider, gør at der må tænkes i andre måder at undervise børn på, og en af dem er at tage børnene ud i det fri og der har Sdr. Marken rigtig meget at byde på for børn som voksne - der er masser af små kroge de kan lege, store åbne plæner til boldspil og voksne der kan lære fra sig om planter, insekter og meget andet - ligeledes finder børnene nye måder at være sammen på og lege med det der er, og så er det en fornøjelse at se dem og høre deres snakken og latter. Noget jeg lagde mærke til er - de (børnene) er gode til at holde afstand fra en som mig - der sad der på en bænk med kaffe og tegneblok, tak kære børn og jeres voksne.
Noget andet der også sker meget mere af i det fri er at mange flere - unge og ældre - laver øvelser af den ene eller anden slags for at holde sig igang, nogen alene andre sammen på afstand - alt i alt godt for sjælen er der at finde i det fri.


En hurtig skitse af børn der spiller rundbold, og det skulle gå hurtigt - jeg kunne have tegnet nogle flere skitser, for de var jo i bevægelse hele tiden, men det gør jeg næste gang lejligheden byder sig.





Jeg ved ikke hvilke træer det er, men der er mange af dem og de er vidt forskellige og jeg er vild med de former der er på stammerne.


Det var alt for nu, god Bededags ferie og weekend.


1 kommentar:

  1. Hjælp er den eneste måde at dele din evige kærlighed med verden på. Vi giver dig hurtige og garanterede lån. Rentesatsen er 3% under meget enkle betingelser. Vores overførsler leveres af banken til sikkerhed for transaktioner. Kontakt os for mere information.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33 755434117

    SvarSlet