....et sidespring fra grafik værkstedet

Jeg har jo altid mange "ting" igang, - kan ikke lade være, når jeg nu arbejder med mange forskellige materialer og har en del hængepartier som jeg tog fat på da al det virus halløj begyndte, ikke for at jeg underkender den eller de omvæltninger som det har medført, og brat ændret så meget for alt for mange i verden....jeg blev hjemme i den første lange tid, så vidt muligt - og øvede mig på det med at holde afstand, være tryg ved at handle ind - især da der kom sprit flasker i butikker og afstands mærker, det hjalp en hel del - nok om det, for jeg indså at der var masser at give mig i kast med hjemme, det sværeste er at må undvære at være tæt på de jeg holder af - fødselsdage via skærm, bliver aldrig det samme som at få kram og mærke nærhed - men det kommer igen, det håber jeg og tror på af hele mit hjerte ....

Jeg eksperimenterer med blandinger til mit papir jeg trykker på, og i dag har jeg så støbt en del, samtidig har jeg en heks der er blevet opfrisket med farve og hår, og en nisse - den jeg syede sidst fik mit barnebarn :-) og nu har jeg aftalt et kursus med AOF Greve om et kursus til november i at sy strømpedukker - en aftale jeg er glad for så jeg kan komme ud og gøre det jeg er god til, at formidle og inspirere.


Så langt så godt, nu skal tøjet syes, jeg venter på noget hvidt stof jeg har farvet i te til
hendes kjole.
Der kommer foto når hun er endelig færdig.


Her er så starten på ny nisse, han er i skrivende stund samlet med resten af kroppen, og
tøjet er planlagt.


Dagens arbejde hvad papir støb angår. Jeg forsøger mig med en blanding
af bomulds linters og cellulose.
Jeg har heldigvis en del af bomulds linters igen, har helt glemt hvor jeg købte den i sin
tid, nok 15 år eller mer tilbage - jeg er først nu blevet glad for at bruge den 
til at støbe papir med, for den er besværlig, ikke en jeg tager med på et kursus.

God lørdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar