Tegnerier

Eller tegneserie....faktisk min første via et program på ipad, - det er med at finde de muligheder på en sådan, der gør det sjovt at tegne, male, klippe og klistre og skabe.
Vel kunne det gøres på den gammeldags måde, men det er altså sjovt på ipad, og så længe det er sjovt og giver mig et pust til mere af samme, så er jeg glad :)
Da jeg viste mit barnebarn på 8 år, kommenterede han taleboblerne! De jeg har brugt er hviske bobler kunne han fortælle! Der blev jeg det klogere.
Tilfældigvis og for at varme op indenfor maling og tegning, sad jeg og legede med en figur, den kom som ud af den blå luft, og har selvfølgelig at gøre med noget i mig, og ja.....det der lige nu foregår i mit liv, men frem kom den, og så udviklede det sig.
Og helt sikkert....en måde at fortælle på jeg vil fortsætte i.

Først originalerne....og så tegneserien...vil også lige fortælle, jeg har malet med akvarel og akryl maling og tegnet med sort tuds!





 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar