Livsværk - 20 år

Jeg er jo flyttet, efter 14 år på Nørrebro, bor jeg nu på Amager, har endda en lille have lige uden for min dør! Så gik det i opfyldelse, at bo hvor jeg bor nu, i et ret så fredeligt kvarter- især i forhold til før.
Nu er jeg ved at lande, er kommet godt på plads, haven passer sig selv og jeg er igang med at gøre klar til Livsværks historie, noget der længe har ligget mig på sinde, for måske at tage tråden op, hvor jeg slap for snart 10 år siden, - dog har der været og er der stadig kurser og udstillinger, - Livsværk er jo alt det jeg indeholder!
I dag fik jeg scannet det sidste ind, af avis udklip, gamle foldere og det sidste foto vil jeg vise her, - for hold da op, det var der jeg startede Livsværk, i 1993 og hvor var jeg glad og forventnings fuld, men også realist, - det var i de år derefter jeg lærte at lytte til min intuition!
Så langt så godt, der mangler en del mere at scanne og gøre klar før historien kan spille sig ud i det offentlige, indtil videre er her fotoet fra det der næsten var starten. Pulp og papmache, avisstrimler, slotte, kuglebane og mig i blomstret bluse.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar