Kgs:Nytorv

Så blev det den anden lørdag for marked, for mit vedkomne - det afhænger altid af vind og vejr,
hvorvidt jeg tager derind, denne gang holdt det tørvejr med en frisk vind og vindstød, så os med
de lette varer havde travlt med at holde fast på salgsting og jeg på mine borde!
Opfindsomhed - jeg havde tape med, alle mine varer blev tapet til dugen, og bordene boltrede
jeg til rygsæk og diverse tunge tasker, med cykel remme.
Det gik an:)
Lidt svært for folk, der gerne ville tage mine ting op og kigge nærmere på dem, - jeg tror de tænkte
det var en slags "tyveriforanstaltning" - og de blev lettede da jeg fortalte det var en foranstaltning
mod vindstød og blæst.
Der sker noget på Kgs.Nytorv - udover os der udstiller og turisterne, så er Metros grønne hegn genstand
for kunstnerisk virke.

Kommende udstiller

De startede kl.11

....og sluttede kl.18, det var osse meget store værker.

Min nabo på markedet....denne gang.

Her er så foto af det jeg laver
Ståltråds figurer 

Jonglører med vandre fisk i forgrunden

...og filt.


2 kommentarer:

  1. Hvor er billedet af de ting, du selv sælger, Leila? De fortjener også at blive vist frem..

    SvarSlet
  2. Sikke en forglemmelse - vist skal mit eget med:)

    SvarSlet