Roderier!!!!

Hold da op.....nu er der lavet om fra google. Og vel hopper jeg i med begge ben og skal undersøge det ene og andet af det nye, og hvad ender det så med......jo, jeg må nærmest starte om igen!
Bare fordi jeg er nysgerrig og skal se de ny design muligheder, og med få klik forsvandt min gode blogs udseende gennem de sidste par år! Sorry:(
Det skal nok lykkes at få bloggen pæn igen, interessant og overskuelig!
Indrømmet - det er længe siden jeg har sat nye indlæg ind, - jeg er blevet stor redaktør, med mine to nye hjemmeside, det er ikke sådan at være på IT kursus:) så hele 3 føre mig frem sider har jeg at holde styr på.
Dog er alle 3 vidt forskellige og uundværlige for mig.
Det er nok meget godt med fornyelse, og jeg kan jo godt lide at sidde ved tasterne og fornøje mig med alle de muligheder der er på den skærm.
Mere følger - indtil da hav det godt, kig snart ind igen eller tilmeld til email kontakten i højre side og tag tid til et kig på Assistent Kirkegården KBH N - lige nu blomstrer kirsebærtræerne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar