Marked -

- og så lige en dag hvor alt  (næsten alt) sker i København.....karneval og maraton!
Lige i morgen søndag har jeg så bestemt mig for at tage på Kgs Nytorv marked, og være en del
af det liv der hel sikkert vil være.
Jeg håber at jeg kan komme forbi eller rettere i gennem maraton ruten ved Christianshavn - får se.

Jeg blev nød til at kassere mine to markedsborde sidste år, så i morgen medbringer jeg mit gamle havebord - et mange har budt på men det er ej til salg - der kan lige stå de nye yoga fisk, nogle kys frøen og en enkelt pingvin (har ik nået at lave flere og klovnene blev solgt til jul så jeg har nogle hyggelige timer forude :) lægger foto ind i morgen fra markedet...

Bare vejret holder tørt og vinden er rolig så bliver det en god dag, jeg glæder mig til at snakke engelsk,tysk, jysk og svensk - tak for at kigge med, måske vi ses :)

God pinse :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar