Godt og blandet

Det er ikke sådan når jeg gerne vil have det hele med, og hele 3 nye indlæg på en gang.....! Det
er for meget, - så alle godbidder er samlet iet her.

Om en måneds tid kan jeg opslå kommende kurser til efter året i AOF, og Jægerspris Husflidsforening.
Hele 10 kurser er aftalt - fordelt på papirfremstilling, filtning og strømpedukker.
Jeg krydser fingre for at der kommer nok tilmeldinger - tiden vil vise.
Se mere her http://livsvaerk.dk/?page_id=61


Jeg har i en tid fornøjet mig med at tegne serier, - nu begynder jeg at blande de forskellige teknikker og materialer til at fortælle en historie - dem lægger jeg ind her minkunst_serier
En ny serie er dukket op - Regnorme liv! Der er altså kun en - er jo lige startet.






Tilsidst - min forårshave! Jeg har flere poser blomster frø og løg, som jeg kigger på hver dag, og nej
det må vente, der er stadig frost om natten, men det der er derude, gror og spirer og fordi jeg fodrer fugle og har et vandfad, er der kommet rigtig mange fugle til, og jeg skal lige love for de vogter deres have! Nye bliver jagtet væk, de der har været her længst har indgået en aftale om havefred og indset....der er nok mad!

 God aften :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar