Retro cafe i min gade

I min gade er der mange fristelser, og jeg har endnu kun
afprøvet få,  ....og hold da op,
et hyggeligt sted, ti meter fra
min gadedør!

God kaffe og muffins, søde folk, masser af spil og bøger,
- min datter og jeg snuppede back gammon og dystede
alt i mens, vi nød den gode stemning og hinandens selskab.

Der er bare retro så det vil noget, .....og cafe priser til at betale
for en studerende og arbejdsløs:-))
Sådan skal det være.....og kan det være.


Billeder fra stedet....desværre måtte flere af billederne slettes,
mit mobil kamera har åbenbart brug for mere lys.....




Et af toiletterne

Jeg ved ikke helt hvilken funktion denne stol
er skabt til......men meget iøjnefaldende og god
patina!
Links til stedet http://www.retro-norrebro.dk/index.php?id=645





Ingen kommentarer:

Send en kommentar