Postkasse

 Så kom det, længe ventet - og 
 ...kan fåes på cafeer landet over!      
 Min Postkasse,100x80cm, olie.

I søndags tog jeg cyklen til en af mine ynglingscafeer
- ikke for at drikke en latte - men for med egne øjne
se mit maleri omsat til et post kort!
Jeg blev ganske varm om hjertet da jeg så mit maleri
i miniformat, - tog et kort, gik udenfor - stod længe og  
bare beundrede! Pavestolt og nød øjeblikket.
Det har jeg ventet længe på - helt præcist skulle
der gå 10 mdr. fra jeg kontaktede Go-cards redaktør
med to maleri forslag, hvor han så valgte Postkasse - som
også har titlen - Husk mig!
Jeg var så heldig at få hjælp af en bekendt, til at
gøre billedet trykkeklar på en PDF-fil, det er nemlig noget
man selv må sørge for - dog sendes forskellig hjælpeinfo
fra Go-card, til denne PDF-fil!
Go-card får rigtig mange henvendelser fra folk - så der
er kø på kort udgivelserne, derfor ventetiden, men -
det har været værd at vente på, nu er mit Go-card kort
fordelt på 400 cafeer landet over!!!
Så fremover når jeg udstiller. eller vil sende
en hilsen, har jeg mine egne kort, - fik nemlig 300 eksemplarer
af Postkasse, til eget brug.

Nu jeg er igang, kunne det måske være sjovt for dig der læser
indlægget, at se hvordan Postkasse er blevet til.
Jeg tager billeder af mine malerier undervejs, det er en del
af processen for mig i at male.

Til sidst - jo, maleriet er til salg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar