Eventyrlige Strømpedukker

Efter at være flyttet, fra "verdens ende på Amager" til mit elskede København igen, er jeg nu kommet til kræfter og ideerne står i kø for at blive til noget, så jeg er startet med at forberede til et kursus i at sy strømpedukker til november - det foregår hos AOF i Greve, se linket her

Hidtil har jeg undervist i strømpedukker der fik en stofkrop, men denne gang har dukkerne et "skelet" af ståltråd.
Det giver nogle andre muligheder, og er så meget nemmere end en stofkrop. Jeg kan sy, også efter mønster, men når det er så småt, har jeg valgt at dukkernes tøj gerne må have et strejf af noget
" halvfærdigt " - det skal være nemt og sjovt det med tøjet.

En strømpedukke starter her:





Det er jo fristende at gøre mere ud af kropsformer, selv 
om de bliver skjult bag tøjet.













Læs mere om mig og mine kurser, samt se alt det andet 
jeg også tilbyder på min hjemmeside




Ingen kommentarer:

Send en kommentar