Marked

På Kgs. Nytorv.....dejlig søndag, turister der slendrer rundt, og masser af gode smil til mine ting, men.....af og til falder tiden mig lang, og så er det godt med en skitse blok.

Min datter og veninde og jeg vil lave lerting, der er købt rødler og på torsdag går det løs....jeg ved hvad jeg vil starte med, for - for en del år siden, arbejdede jeg på et fritidshjem, hvor jeg stod for lerværkstedet, her lavede jeg et murmeldyr...den står nu på min veranda, rosa glasur og med en guld krone, ja se et foto af den må i have til gode, ....så i dag, da der var tid mellem kunderne sad jeg og tegnede skitser, dels til mit murmeldyr....for der skal være flere i ler, og skitser til nye ideer til et kursus jeg skal have til jul med papirfremstilling og jule ideer med de håndstøbte ark, så hermed skitser fra i dag.


Og min biks, som den så ud i dag :-) 



God søndag aften.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar