Livsværk

Hjemmesiden for mit Livsværk ophørte med udgangen af november i år, ene og alene på grund af, at det program jeg brugte til at redigere med, var forældet i forhold til udviklingen indenfor IT og internet i almindelighed.
Bloggen her har jeg haft et par år, og det var nærliggende at fortsætte Livsværk her. Det er noget af en blanding der kan være på en sådan blog, jeg kan nu godt lide den vekselvirkning, af mit eget - og, oplevelser fra verden omkring mig, f.eks. andres udstillinger, eller oplysninger der kan give dig der kigger ind, et link til andet. For at følge med her, kan du tilmelde dig med din mail i feltet til højre. Der kan altid afmeldes, den mulighed er der, med hver en mail du får, når jeg skriver nyt indlæg. 
Før i tiden var det nok at tilmelde sig til feltet "tilmeld dig dette", hvor din profil dermed kommer på. Dermed kom der automatisk mail når der kom nyt indlæg, men denne mail funktion er der ikke længere. En fordel ved at oprette sig og følge med, er at du bliver set af andre, og det kan jo være en god ting, hvis du selv har en blog eller hjemmeside. 
jeg ved fra min Livsværk hjemmeside, at der var rigtig mange der havde føjet siden til deres foretrukne - jeg håber at i finder vej hertil, jeg havde varslet og sat link ind hertil, i god tid:)
Jeg er fortsat i færd med at redigere bloggen, især omkring kurser. Dem og min lille biks af mit håndværk til salg, skal der gang i igen.
Jeg har flere planer og ideer, blandt andet noget tegnerier til min figur Bjørn.















For ikke at glemme bookmakeren, teaterdukkerne og malerier, der også vil videre!
Indtil da - håber jeg du hænger på, og ønsker dig en dejlig jul og et fornøjeligt nyt år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar