På sukkergrund

Nej - det er ikke om bagværk, dette indlæg...men fra en 
udstilling på Nordatlantens Brygge, endnu en udstilling der gav mig inspiration, ja
der var faktisk to udstillinger.
Det er jo sådan det er, alle kigger og låner hos hinanden, og inspireres..kunsten
er at omdanne inspirationen til sit eget udtryk, så det ikke er en kopi af en andens
kunst, men nu ved jeg, hvad jeg osse kan bruge alle de stykker træ jeg har samlet og
andre har samlet til mig gennem årene, jeg har nemlig en svaghed/passion for træ.
Det skal helst være slidt, have ligget i havvand - der må osse gerne være rester af
noget maling, - jeg har lavet mange små hylder og knagerækker af drivtræ, dem
viser jeg foto af en anden gang.


Kunstneren er Hanni Bjartalia, se link efter billederne.
Georg Gudni - hedder den anden der udstiller sine smukke og stemningsfyldte olie malerier,
fra Færøerne.






Der var mange andre bygninger som det herunder

Is anybody home

2 kommentarer:

  1. Hej Leila - dejlig at du vil følge min blog (og skønt at jeg på den måde opdager nye blogge).. Glæder mig til at følge med her på sidelinien her fremover :-)

    SvarSlet
  2. Hej Bettina - jeg siger også tak til dig:)

    SvarSlet